Proste zdobienie

Wracam z pomysłem na zdobienie mebli (tudzież ścian) wykorzystując wykonany przez siebie własnoręcznie szablon. Wzorów jest mnóstwo. Wybrany przez siebie można wydrukować, a następnie przykładając plastikową folię wyciąć, używając nożyka do papieru. W tym akurat opisywanym przypadku zmierzyłam wysokość jednej szafki i tak dostosowałam szablon, aby zmieściły mi się dwa rzędy. Przykładając szablon na właściwe miejsce, zabezpieczamy boki taśmą i przystępujemy do stemplowania wzoru gąbką. Użyłam tu zwykłej farby akrylowej.
Jest to mozolne, acz relaksujące zajęcie. Gdy rozpoczynamy pracę z drugą szufladą przyłóżmy ją do poprzedniej, aby wzór ładnie się łączył i nie trzeba było poprawiać. Doświadczyłam tego na własnej skórze, więc uprzedzam:-).
Efekt jest bardzo subtelny i elegancki, a nowa komódka cieszy oko;-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz